12 juli 2015

Min husbil i Sverige.

Tidigt i våras frågade min systers chef mig om jag ville skriva ett reportage om Liseberg för hans tidning, Min husbil i Sverige. Jag svarade raskt JAAA, utan att tänka på att jag aldrig skrivit ett reportage förut. Hur svårt kan det vara liksom.

När svärföräldrarna var på besök i mitten av juni tog vi med dem till Liseberg och gjorde research för artikeln. Förena nytta med nöje.

Resultatet blev en artikel som ni kan läsa i senaste numret av tidningen. Bilderna kan ni dock få se här, med några bonusbilder.

En av de där få varma dagarna i juni prickade vi in.

 MakeN och Frida åker Rabalder (eller rabarber som Frida säger).

 Melvin, 3 år, som var så söt när han mumsade sockervadd.

Bästa åket!

Paus med Snömos.



Farfar & Abbe

 Farmor med tjejerna i Kaffekoppen.

En av alla fina trädgårdar på Liseberg, Lisebergs Lustgård.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar