13 mars 2015

Höstbus.

Vi tar en sväng tillbaka till hösten. Kommer ni ihåg? Då när löven sprakade av färg och man började fundera på det där med mössa. Men innan julpyntandet. 

Då fick jag chansen att fotografera en familj med två balla ungar. 

Alltså. Den här ungen. Ni ser buset i blicken va? Småleendet...


Och så den här ungen som var så lik min egen Abbelito. I frisyr, i gosighet, i sprallighet. Svårt att inte gilla det! :)


Studsmatta with a view. 

Syskonkärlek. Det är så att jag blir alldeles fnissig när jag hör skratten...

Skräckblandad förtjusning.


Pappamys. Syns det att de är släkt? Typ.

Färgerna! Älsk på det! Älsk på fartfulla ungar!


Jo. Man får blänga. Det går bra. Men, det kommer att dokumenteras.

Så även goset.

Jo, här ser han ju rätt lugn ut... Nästan beskedlig.


Så var det inte.

Det är dags för mig att säga hej då nu men vi avslutar med några bilder på hela fina familjen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar