12 oktober 2014

Tripp, trapp, trull.

För ett par veckor sedan hade jag i uppdrag att fotografera en familj med tre barn. De här tre.


Nävars. De här tre. 

Det var fullt us med frisbee, grodor, sandlådelek, jage, vattenlek och förstås mycket skratt och några tårar.

Tripp. Tar saker med ro. Tar hand om Trull, retas med Tripp. Charmar.


Trapp. Professorn. Social. Nyfiken. Har en egen värld att vara i när det stormar för mycket.


Trull. Sprallet. Minstingen. Tas om hand av två. Glädjespridaren.


Oj oj. Vad har Trull hittat?


En groda!!

Tre fina. Som gillar varandra. Som kramas. Sitter nära.


Viskar hemlisar...

... jag är väldigt nyfiken på vad som sas...

 Fokuserad.



Fatta lyckan över denna magiska kjol!


Snurreffekten gav ett skrubbat knä och mammamys.


När jag kom till bilen efter fotograferandet hade jag 7 missade samtal från makeN... Abbe och Frida hade busat och krockat ihop. Fridas läpp hade spruckit och en tand hade blivit lös. Blod och tårar hade sprutat. Frida grät hysteriskt för att det blödde och gjorde ont, Abbe grät för att Frida grät. Och jag, jag fotograferade i godan ro med mobilen utom hörhåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar